heb je vragen?
FAQs
Het kan natuurlijk zijn dat je vragen hebt of dat je je iets afvraagt. Hieronder staan de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op.
Wat zijn jullie openingstijden?
Onze salon is open van dinsdag t/m zaterdag, met uitzondering van zon- en feestdagen. klik hier voor onze openingstijden.
Voor welke behandelingen kan ik bij jullie terecht?
De salon is gericht op zowel dames, als heren en kinderen. Je kunt bij ons terecht voor alle kappersbehandelingen: knippen, snijden, föhnen , watergolven, opsteken, permanenten, kleuren, highlights, balayage, plex en hoofdhuidmassage.
Kunnen heren ook geknipt worden?
Dames, heren, jong en oud, iedereen is welkom in onze salon!
Jullie gebruiken altijd fijne haarproducten, kan ik die ook bij jullie kopen?
De producten die wij in de salon gebruiken kun je ook in de salon kopen. Vraag er naar tijdens je bezoek aan onze salon.
Wat kost een behandeling?
De kosten van een behandeling hangt af van je persoonlijke wensen: alleen knippen? Of ook föhnen? Of een mooie kleur in je haar? Klik hier om de prijzen te bekijken.
Kan ik reserveren bij iemand iemand mij goed heeft geknipt?
Jazeker, je kunt dit bij je online afspraak aanklikken.
Hoe kan ik mijn afspraak annuleren?
Je kunt online je afspraak annuleren of wijzigen. Wanneer je de afspraak binnen 24 uur wilt wijzigen, graag z.s.m. onze salon bellen op 050-5771823.
Wat gebeurt er als ik mijn afspraak niet nakom en ik laat niks van mij horen?
Wij zullen u proberen te bellen, als dit niet lukt loopt je het risico dat er kosten in rekening worden gebracht voor de ingeplande tijd die verloren gaat. (Ook als je binnen een uur je afspraak annuleert kunnen wij kosten in rekening brengen)
Als ik 10 minuten te laat ben kan ik nog geholpen worden?
Wanneer je 10 minuten of langer te laat komt dan wordt het moeilijk om de gewenste behandeling naar tevredenheid uit te voeren. In dat geval plannen wij liever een andere afspraak in. In de meeste gevallen kan de afspraak dus niet doorgaan.
Ik krijg iedere 5 weken een uitnodiging voor een nieuwe afspraak, kan ik deze ook iedere 4 of 6 weken laten versturen?
Dat kan zeker. Wanneer je dit aangeeft tijdens je behandeling dan wijzigen wij dit graag voor je.
Geven jullie geld terug als ik niet blij ben met de behandeling?
In principe moeten wij wettelijk gezien minstens 2x de kans krijgen om je kapsel te herstellen. Wij geven geen geld terug.
Mijn felle kleur loopt terug heb ik dan een “good look” garantie?
Felle kleuren lopen altijd wat makkelijker terug dan natuurlijke kleuren. Wij adviseren altijd om je haar met een professioneel product te wassen en verzorgen. Bij felle kleuren is het belangrijk om daarnaast ook een kleurmasker te gebruiken.
Wie zijn wij?
Wij zijn een gezellige salon in Groningen die al 34 jaar bestaat, met Erica als eigenaar en Ramona en Victoria als collega’s die erg veel van het kappersvak houden en jullie graag blij maken met een mooi kapsel en een lekker kopje koffie.
Waarom staan er vanaf prijzen op onze prijslijst?
Dit hangt allemaal af vanaf de hoeveelheid producten wat wij gebruiken en de tijd die wij hiervoor nodig hebben.
Moet ik mijn haren wassen voor mijn behandeling?
Voor het kleuren liever niet, dit is beter voor je hoofdhuid. En als je veel producten in je haar hebt zoals gel of haarspray dan liever wel, wij kunnen dit ook voor je doen. Dit kun je aanklikken bij je afspraak.